streda 8. augusta 2007

Prečo mi zasvietili oči a sliním




Asi to s tým publikovaním preháňam...ale prišiel impulz..mam rád Chucka..na neho je spoľah..akurát mi volal, práve sa valí z niekoľkodňovej chaty na Domaši.



Chuck je taký obetavý kamoš..Sufjan ma ísť s kým na pivo..hurá..aspoň zapijem haluze, ktoré sa mi zase v hlave nahromadili..lebo som debil nepoučiteľný, ale beriem to nejako viacej športovo..nakoniec vraj je všetko v poriadku..človek je tvor večne nespokojný..tak sa to netýka nakoniec asi iba mňa. Len pochopiť to čo znamená mať a nechať dostatočný priestor..asi som sa už zamotal..no veď zasvätenejší budú vedieť, že kauza hnedoočková (je ťažké pochopiť človeka, vytvoriť harmóniu, vedieť komunikovať, Sufjan stáále ťažký beginner)...večne na pretrase v mojej hlave.

Chuck je fakt skvelý..je s ním zábava, je inteligentný, má rád kultúru a umenie, punk a pritom nie je prefetovaná a prepitá troska, keď už nikto on si vždy spomenie či nepôjdeme zvlažiť pery nad dáky ten tekutý chlieb. Je skôr pravicovo liberálne orientovaný, myslím :-) (punk a doprava hm??..a teraz tu budem vyzerať jak netolerantný tluk) , vie skade vietor na Sufjana fúka a aj tak sa nič nezmenilo, je to naozaj ten najlepší priateľ.


P.S post asi o... ale akosi najpozitivnejší impulz dneška..

6 komentárov:

FanaticGay povedal(a)...

hold maloco je lepsie ako dobry kamos :) teda az na jednu vec ale to je asi fakt jedina. :)

Jasper povedal(a)...

... boha, prečo sa mi ten post tak veľmi páči? Asi lebo to je také... rýchle a úprimné.

... pocit.

... okej, už nepíšem, idem spať.

sufjan holland povedal(a)...

jaj pan jasper..no asi som sa moc nad nejakou stylistikou netrapil:)dakovali

Jasper povedal(a)...

pan jasper? boha, sak mam len 21 rokov! cloveka, aby porazilo s tou dnesnou mladezou slusnou! ;)

FanaticGay povedal(a)...

veru Jasper mas pravdu - spravat sa to nevie - ze pan....!
:oD

sufjan holland povedal(a)...

:) tak pardoon..tak ty veru mladeznik..to ja som potom usluzna starina:)