utorok 7. augusta 2007

Z podkrovnej izby


Tak som zase doma..a totálne neproduktívny..ťahám gigabity dát filmov a hudby, ktoré ani poriadne nestíham registrovať...čo tak literatúra..pekne ju nechávam oddychovať. Tak som tu pekne zavretý..ani na pivo neni s kým ísť..mama sa dožaduje rozhovoru..a sme tam kde stále..niečo robiť,nejaké ciele, a ten to a ten ono..a to som doma treti deň.

Asi som ako tej Shinji Ikari (Sufjan si naťahal aj anime...Neon Genesis Evangelion ).. izolujem sa od mojich blízkych ale ešte som aj nasratý z tých riešičiek a pokusov o približenie..Sufjan je zlobivý kluk. Sufjan chce mať svoj kľud, nechce odpovedať na otázky..má svoje plány..sú len jeho aj keď možno moc naivné a optimistické...ono je to všetko tými tajnosťami...preto sa bojím otázok. Pochopte to už...vždy keď sa vraciam domov vravím si, že sa budem správať inak a komunikovať ako v normálnej rodine..snaď na ďalší pokus.

Zajtra preč..mám rád nočné cestovanie..posledné dni spolu..zas na dlhšiu dobu..a potom zas domov.

6 komentárov:

FanaticGay povedal(a)...

hmm Anime a manga mozem mali sme toho doma kopu a ucili sme sa po japonsky ARIGATÓ
:)
Tak uzvaj prazdniny, lebo vsak ciele nie su zla vec. Obcas nejake treba mat. Clovek sa aspon trochu vyvija.

sufjan holland povedal(a)...

sak ano..len keby to niekto nevidel tak ze ziadne nemam a ze asi chcem luzovat cely zivot

marmota povedal(a)...

ciele sa budu vzdy pretvárat a menit, niekedy aj nezávisle od nasej mysle. Nechaj vsetko plynút samo a netráp sa nátlakom od Tvojej mamy, iba Ta má rada, tak je trosku viac netrpezlivá. Viem ako dokáze podobné domŕzanie cloveka az znechutit. Hlavne, ak ja sama teraz stojím na rázcestí a musím sa konecne sakra rozhodnut pre to, co naozaj chcem. A z kazdej strany na mna hucia, a mne ide lava prasknut, lebo zistujem, ze si uz vobec nie som ista ani sama sebou :) Drzim prsty

sufjan holland povedal(a)...

marmota dik..no nechat plynut veci to uplne nemozem..mam svoj da sa povedat sen ,motivaciu..nezalezi len na mne ale velkou castou sa o to musim pricinit

marmota povedal(a)...

sufjan, to je pekné, že máš svoj sen, drž sa ho a veľmi silno a rob pre to všetko. Ja už veľmi dlhú dobu nemám žiaden sen, akosi som zabudla snívať a je to fakt demotivujúce a na zúfanie. Držím prsty v tom sne, nech už je to čokoľvek.

sufjan holland povedal(a)...

no ja mam skor predstavy a plany a ked dojde na konkretne kroky uz cuvam, mozno nakoniec vsetko ma alebo bude inak..tiez som prave v takej situacii a pohodlnejsie mi je cuvnut ako zabojovat..som v tomto pohodlny debo