streda 30. apríla 2008

Na ceste





Koľko málo stačí aby človeka pochytila nostalgia. Asi ju budem vždy prežívať keď budem prechádzať týmto krajom.Vrátim sa v spomienkach do rokov minulých a budem si vravieť ako bolo vtedy dobre a aký som z toho mal dobrý pocit, ako som ulietaval a odpočítaval dni hodiny.

Zrýchlil sa mi pulz a moja fantázia začala pracovať,srdce búchať rýchlejšie a bol by som odhodlaný v pohode meniť plány ak by som mal vystúpiť, niekoho stretnúť,hovoriť s ním z očí do očí..toto všetko dokáže spraviť SMS od drahého operátora-máte zmeškaný hovor od...

Srdce je hrozný oblbovač aj keď hlava vie, že nič také sa nebude konať..niekto len niečo potrebuje.

Som na ceste domov..s presedeným zadkom a asi nenormálnym pocitom že mi to nespôsobuje nejakú radosť.
Poflakovať sa na intráku bolo lepšie..byť s priateľmi..nemať tú večnú samotu ako doma..a hlavne nie ten paranoidný pocit dohľadu.

Rád by som vystúpil,prešiel starou známou cestičkou,ľahol na staré známe letisko..ale to už nikdy nebude,budem si tam lehávať..jedine v predstavách.
Nie som v poriadku,stále..hlas a minútový rozhovor a ja tak zatúžim aby veci boli inak,aby som sa nachádzal práve niekde inde s niekym iným.

Vrútky..posledný bozk v aute..posledný návrat z mojich ciest..všetko niečo evokuje.
Nemá zmysel žiť v minulosti..ja sa v nej zvyknem chvíľami stále pekne ponamáčať.
Asi to potrebuje niekoho kto by ma z toho veľkého oceánu citu,spomienok,zážitkov,obrazov vytiahol.
Na vzduchu by som asi nevedel dýchať...ešte je priskoro,nechcem záchranu,zaplniť to prázdno.Je to moje prázdno kde ostal fantómový obraz,ktorý bude asi odsúdený na to vyblednúť. Aj keď si ho stále živím myšlienkami.

Pár dní dozadu prechádzka v parku..dvaja filozofujú..

Im looking for someone to love,someone to fuck, someone to sleep with, someone to be with..
Am I looking for 4 different people? (copyright - autor ERHA)


EC Košičan (linka Praha – Košice) medzi ZA – RK


Mimo tému..ďakujem ČD za nové vozne (ak sú nahodou od ŽOS Vrútky tak soráč,síce maju vygrcané žlté steny ale vďaka 230V zastrčke som mohol „tvoriť“ aj na cestách a spríjemňovať si cestu muzikou)

Žiadne komentáre: