sobota 17. mája 2008

Výlev





Keď si to tu náhodou niekto číta, musí nadobudnúť dojem, že to sem píše nejaká narušená osobnosť zakomplexovaná večne nespokojná osobnosť so sklonmi k trvalému pesimizmu a depresii.

Ja tu už neviem napísať jedinú pozitívnu vec. Lebo ja pomaly žiadnu nevidím. Môj skvelý život stojí za hovno..nemá žiadne smerovanie, žiadny cieľ..a nič s tým nerobím, lebo neviem..čo chcem, kde chcem, ako chcem..

Prečo tu zas vôbec píšem tieto kydy bez nejakého konceptu, myšlienky...vonku je slnečno, blíži sa leto..ale ako inak..cítim sa na piču. Z toho že sa neviem odraziť a minulosť si ma zase našla. Porovnávam sa a je mi do plaču z toho, že som taký magor, ktorý sa nevie postaviť na nohy odpichúť sa, nevie sa tešiť z toho, že je zdravý (minimálne fyzicky), že má rodinu, ktorá ho miluje aj napriek tomu aký je exot a pako, má priateľov, ktorým sa môže ozvať, žije si tu ako v kráľovstve...veci ktoré sú pre niekoho možno nie tak samozrejme..a predse bude pičovať ako chorá vrana ...lebo nevie čo so sebou, nemá ambície, vnútornú silu povzniesť sa nad veci, lebo sú to skoro tri mesiace a pohľad na pár nových fotografií ma tak odzbrojí a zlomí, že sa musím vypísať aj keď to nik nečíta...mne to fakt amputovalo kus srdca a je to teraz fantómova bolesť jak sviňa...alebo len moja túpá sebaľútosť.

Život fakt stojí za prd ak ho neviete žiť sami so sebou...a pre niekoho.

5 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Dost smutne citanie... a vidis, aspon niekto to urcite cita, a niekto dokonca aj odpise. Nevedel som, ze je to stale az take _silne_ Na to sa neda povedat nic, radsej... Ludia zabudaju byt stastni, nevedia ako na to, asi ani ja sam neviem ako... tazka doba

Coy povedal(a)...

Prednedavnom som sa zamyslala presne nad tym istym. Ze v podstate som na tom dobre a aj napriek tomu sa stazujem. A tiez sa stale snazim povzniest... Ale clovek bohuzial nebol skonstruovany tak, aby lietal.

sufjan holland povedal(a)...

apple..

ved ty vies..fakt ma dostali 4 fotky.a bolo vystarane na par hodin.
fakt asi ludia prikladaju robia z niektorych veci problem a zabudaju ked nejde o zivot a zdravie ide o hovno..keby sme tak fatalisticky zmyslali stale asi by sa nam lepsie zilo.

coy
sme na tom urcite lepsie ako miliony ludi..len tym ze mame take samozrejme veci ako zdravie, jedlo, domov, rodinu,mier, nejaky zivotny standard tak si asi hladame problemy..fakt by to chelo byt optimistom..zije sa lahsie a dlhsie..len zas ked neocakavaju ze veci pojdu do pecka.ktovie ako to s nimi moze zamavat

FanaticGay povedal(a)...

Vies to jedno je fakt pravda. A bez prikras sa da povedat. Zivot stoji za hovno ak ho nevies zit sam so sebou. Ked to zvladneme je len malo toho co nas moze naozaj zranit. A zvlastne je, ze ked to zvladneme, nie je ziadny problem zit ho pre niekoho. Tak ti drzim palce a vies, ze ja ti stale verim. Dokazes to!

Reed povedal(a)...

hm, budem sa asi opakovat, ale podla mna takmer vsetci tuzime po praci, co nas bude bavit a nebudeme ju robit len pre prachy, hoci nam ich zaisti dostatok; po cloveku, ktory bude milovat a bude milovany; po mieste, kde sklonime hlavu po praci s milovanym a milujucim clovekom. tolko moja teoria primarneho check list-u.
ked ta rozhodia fotky, tak to zjavne nie je pre teba este uzavrete. to je moja dalsia teoria. veci by mali byt uzavrete, privela otvorenych okien sposobuje prievan.
hehe, som cisty. teoretik :D
ambicie su nepodstatne. ked dostanes chripku, nedonesu ti slepaciu polievku, nepodaju ti teplomer ci zupan. vsetko plynie. nevstupis dvakrat do tej istej rieky. ludia sa menia. mozno prave prechadzas premenou. vyuzi to. vycisti si hlavu.
mozem len povedat, co by som spravil ja. najprv by som sa teatralne umaral, reval nad fotkami, chodil po uliciach obzerajuc si ostatnych ludi, vyhladaval depresivne miesta, trapil sa tymi istymi myslienkami donemoty. mozno by som z toho aj ochorel.
a potom by som si teatralne povedal, ze uz je toho dost. vybral by som si nejaky super song. nejaku hymnu. nieco, co by ma vyburcovalo k vnutornej revolucii, nic smutne, nieco s dobrym rytmom a povzbudzujucim textom. uzavrel by som to (i ked nie vsetko sa da uplne zapecatit) a vykrocil by som vpred.
drz sa :)