streda 5. septembra 2007

Je tlaková níž...

Dobrá depka na nás číha spoza okien..mám taký pocit, že obdobie stvorené na zababušenie sa do deky..horúci čaj alebo prevarené víno, kniha a hudba..dáky človiečik odfukujúci vedľa Vás.
Už v minulom poste som nahryzol to s tou hudbou..Mogwai by určite pasovali na taký pochmúrny jesenný soundtrack..ak máte radi gitary klavír a nevadí Vám, že skladba môže mat aj 16 minút tak skúste si ich vygoogliť.


Náhodou som sa započúval do rádia jedného frienda na last.fm s ktorým sme very high kompatibilný a objavil Stateless..aj keď už dávnejšie som ich mal na disku aj s novým albumom..len človek poriadne nepočúva. Tak sa s Vami chcem podeliť o kúsok melancholickej jesennej nálady..top song pre mna tuna..snaď môžete, že to nejaký šikovník prerobil na klip k House M.D.


Bohužial, nie je to singel ale aj ten aktuálny je myslím moc fajn. Tak pozerajte, počúvajte,prikryte sa dekou a srkajte.


Adblock

2 komentáre:

FanaticGay povedal(a)...

Tvoj vyber muziky mi sedi. Zatial ma nikdy nesklamal. Vazne som premyslal, ze ked sa mi podari buduci rok urvat nejaky cas na znovunastartovanie mojej choreografickej kariery tak ta oslovim ako hudobneho poradcu. :)
Viem, ze sa vobec neozyvam, ale mam toho viac ako som myslel. Nova praca je zatial total zaberak. Dufam, ze sa to zlepsi.

sufjan holland povedal(a)...

dakujem fan..ja len tak asi zacnem postovat aj ked ma nieco zaujme..
len pekne zarezavaj v robote aj tak si zlaty ze tu napises reakciu na tie moje bludy.dik..moc