štvrtok 13. septembra 2007

Niečo do uší

Možno sa čudujete, že nejako v poslednej dobe vynechávam "hlbokomyseľné posty" z mojho komplikovaného života. Nie, nestal sa zázrak a všetko ide ako má a ja skáčem od šťastia..len som si asi dal od toho trocha pauzu.

Tak Vám zas skúsim ponúknuť nejakú tú hudbu.

Túto ženskú možno poznáte ešte z dávnych 90´s, spievala vtedy niečo ako Show me loove..taká kalerábovina. Teraz je pod nejakým vlastným nezávislým uleteným labelom Konichiwa. V UK je z toho jej posledného albumu aj taký trošku hype..som sa nechal nalákať na toto elektro popíkové dielko.

Kleerup_feat._Robyn_-_With_Every_Heartbeat.mp3

Ak poznáte 100 múch tak toto pre Vás nič nové, milá uletené recesia z BB.

14_-_100_M_ch_-_Balada_O_Vyu_it__Byliniek_V_Int_mnej_Sf_re.mp3
07_-_100_M_ch_-__ensk__Body.mp3

Tiež v dávnych dobách fičali aj Soundgarden. Iste si pamätáte tú najznámejšiu..mne z toho klipu utkvela najmä roztápajúca sa Barbie na grile a husté efekty na rok 1994..ak som si to nepomýlil s niečim iným. Už sa rozložili a Chris Cornel si spieva ďalej buď s Audioslave alebo sám..tuná spieva sám, pekná akustická verzia..aj keď riadne neoseknutá.

Chris_Cornell_-_Unplugged_in_Sweden_-_11_-_Black_Hole_Sun__Soundgarden_.mp3


A na záver..v sobotu som si pozrel Mr.brooksa. Ako nejako ma to nenadchlo, dalo sa, Demi sa snažila byť hrozne hustá a sčasti to bolo také trošku mimo reálnosť. No a na ten záver hrala taká piesenka a sa mi zaľúbila, že šup zháňať čo to je. Moc o nich neviem ale veď keď budete chcieť vygooglite.

The_Veils_-_The_Runaway_Found_-_09_-_Vicious_Traditions_1_.mp3

Tak príjemné počúvanie, tým znalejším..áno priznávam sa koketujem s rapidsharom a chcel by som premium account tak som tom tam nahodil.
S pozdravom ostáva fanatický poslucháč S.

3 komentáre:

-- kamikatze -- povedal(a)...

priznavam ze rapidshare fakt nemusim :)ale pozriem vzorky niekde inde, zatial len tolko, ze Unplugged in Sweden je uzasny album cely :)

sufjan holland povedal(a)...

sak to len taky som bol uhrabany v tom..tiez nie som vyznavac...nevyryzujem nic na tom..sak mozno sa nieco niekomu zapaci

FanaticGay povedal(a)...

Noo dikes Sufi :) vypocujem si.