sobota 1. septembra 2007

Priania

Chcem ...byť silný, chcem byť nezraniteľný, chcem byť milovaný, pochopený. Chcem byť zodpovedný, nezávislý, častejšie niesť na tvári úsmev, chcem byť akceptovaný, niekam to dotiahnuť. Chcem aby boli na mňa hrdý tí čo pre mňa znamenajú najviac..chcem byť hrdý sám na seba. Byť ten sebavedomý, vtipný, obľúbený, so šarmom, počúvaný a aj vypočutý, byť oporou pre niekoho a mať oporu v niekom..aj v sebe samom.

Nespôsobovať bolesť a byť ten ktorý bude od bolesti ušetrený. vychutnávať život každou chvíľkou a nehľadať za všetkým nejaký háčik, neriešiť a neanalyzovať, byť šťastný a robiť niekoho šťastným. Nechcem strácať, chcem nachádzať. Chcem lásku dávať a chcem aby mi bola dávaná. Dospieť a naučiť sa žiť. S čistou hlavou, odvahou, cieľmi a túžbami, ktoré nie sú nesplniteľné. Vedieť bojovať a nevzdať sa.

Chcem toho toľko veľa..odteraz..už naozaj..možno po stý krát...zmeniť sa..pomôcť sebe samému a iným znášať moje ja...krehké , nestále, stále pochybujúce a hľadajúce, v strachu o čo všetko môžem prísť, čo nemám a túžil by som mať,neisté. Nachádzajúce pevný bod tam, kde nie je nič isté...len slnko a oblaky..sínusoida...buď alebo...trápenie..slzy..skúsenosť a obohatenie, tým čo sme zdieľali. Čas sa posunul, len ja akosi nie..k nejakej vysnenej dokonalosti. Tak to môžme skúsiť zas...len či to vôbec ide. Dané sa už možno nemení...budeš to mať potom ešte ťažké človeče.

Vraj nádej umiera s túžbou..nechcem prestať túžiť..prosím neprestávaj ani ty.

4 komentáre:

FanaticGay povedal(a)...

Kazdy komentar sa mi k tomuto vyznaniu zda neadekvatny. Tak len, ze rozumiem a drzim palce a myslim na teba ci na vas aj ked sa teraz neozyvam. Nestiham. Drzte sa.

sufjan holland povedal(a)...

dakujem fan..vazim si

Jasper povedal(a)...

A myslím, že predovšetkým je dôležité nehrať ani jednu z tých vecí, ktorými túžime byť - lebo potom sa stratíme v spleti pocitov a masiek a hier a skutočnosti.

A možno prestať túžiť a reálne žiť... a veci prídu samé. Asi najdôležitejšia je snaha o sebazdokonalenie a úprimnosť a snaha. Vtedy veci možno neklapú dokonale, ale aspoň je to svedomie čisté a život sa dostáva do koľají, ktoré sú znesiteľné a časom možno aj definujúce a skvelé.

Proces.

sufjan holland povedal(a)...

ja som uz dost popleteny jasper..som aky som..nech som taky aj akceptovany..rozmyslam ci kritika je uz prejavom neakceptovania.
no som v procese..nastupu na tu spravnu kolaj po ktorej sa mi znesitelne a mozno pekne pojde..len kde je uz.