pondelok 18. júna 2007

More than words



Som závislý...nielen na láske, priateľoch, hudbe, možno nikotíne..ale aj na slovách. Dnes večer som pocítil absťák. Potrebujem slová aby som sa vedel, že všetko je jak má byť a v požondku.
Sufjan by sa mal prekrstiť na Tomáša..toho neveriaceho.

Neviem prečo sa fixujem na slová..keď viem, že vedia ublížiť, bolieť, zmiasť, viesť k nepochopeniu, nemusia znamenať vlastne nič. A tie mrchy zas vedia urobiť to, že si lietam, že sa škerím, pohladia, roztápajú ľadovce, povzbudia, uzmieria...nič asi fakt nie je jasne čierne a biele..ake objavné..zase trepem.

Akosi zabúdam na dôkazy bez slov...kde sú, keď som tu len ja sám..nevidím ich, necítim ich,všetko je také abstraktné..

Predbieham udalosti, v mojej hlave to predsa ide..chvíľu si naivne myslím, že všetky dôležité bytosti, okolnosti, celý vesmír pôjde podľa môjho cestovného poriadku...ako sa na chvíľku sám odrbem.

Čas..čakanie..odrátavanie..túžba..myšlienky..hmla..zariadime sa operatívne..inak to nejde, to prejde..ešteže sú tie slová, s ktorými na ten ďalší vlak počkám. Len či budú viac čierne alebo biele.

15 komentárov:

-- kamikatze -- povedal(a)...

len ci ten vlak zastavi...

zvlastne je ze si myslim ze ludia ma vedia precitat, vidiet do mna aj bez toho aby som to vravela, vravela nahlas co chcem, co citim... a na druhej strane chcem aby to hovorili ini...

sufjan holland povedal(a)...

no ja som na neho pripraveny aj vyskocit pokial nepojde moc rychlo..lebo ma vezie tam kde mi je dobre

presne si to povedala..chcem aby to hovorili ini..lebo potom neviem na com som a nervacim z toho

ono ti ktorých si pripustim k telu tak ma precitaju zlahka..inak dokazem prejst aj do modu necitatelny..a nevedia hutaju co.caosm sa clovek asi nauci zit v "prestrojeni" s celou zasobou viet, tvrdeni, vyhovoriek, vyhybiek

-- kamikatze -- povedal(a)...

jasne, mam take prestrojenie, je to taky podvedomy ochranny stit... a ked ho pravidelne dam dole, tak vsetko to zle nahromadene musi von, dalsia vec je, ze ludia nas casto nechcu tych smutnych, uplakanych, trapiacich sa, ale len tych zlatym, milych, usmiatych...

sufjan holland povedal(a)...

hej tento typ ochranneho stitu neviem moc pouzivat..hned vidno ze nieco neni ok..ale hradba vystavana...pustam za nu vtedy len VIPky

no hej..asi nechcu..mna takeho nechcu niektori a dam im za pravdu ze to k nicomu nevedie byt udepkovany, utrapeny..tak smajl kami hmm

Zasnívaná povedal(a)...

pamatam sa, ako som pred dvoma tyzdnami kazdu chvilku telefonovala,lebo som chcela pocut ...nieco.. ze je vsetko ok, ze ten divny pocit chladu z jeho strany je len moja fantazia...a tie slova neprisli a en chlad sa stal skutocnostou...

aj ja som fixovana na slova...a neviem, ci je to le, alebo dobre

sufjan holland povedal(a)...

chlad je neprijemny..brr..ten ludsky stonasobne:(

FanaticGay povedal(a)...

hmm ano slova nam pomahaju verit a uverit... Ale ked uz uveris? Budes ich stale potrebovat? Alebo bude stacit len niecia blizkost? Ale aj tak potrebujeme ich (slova) a ked ich nieje pocut, treba povadat vlastne. Zacat hovorit svoje slova. Mozno sa druha strana chyti.
.
Jo a vyrez z tejto fotky by sa mi hodil ako pozadie do romanu. Tak mozem ti ju slohnut?
.
FanaticGay

sufjan holland povedal(a)...

fan
len veci nie su staticke a ziju a mozu sa menit tak preto asi clovek potrebuje tie slova aby vedel ze je to tak ako predtym...a druha strana sa mozno nechyti:(

fotku len slohni ale v maile uz mas link na download najvacsej verzie tej fotky

FanaticGay povedal(a)...

diky za fotku urobim z nej vyrez.
.
No veci sa menia, ale ked ja napriklad pridem domov ako zbity pes s poviem tomu mojmu... uz nevladzem a on nic nehovori len ma usadi do obyvacky nohy mi vylozi, prinesie mi velky pohar ovocnej stavy a na tanieri nieco dobre...
No nemusi povedat ani slovo. Ja som uplne uspokojeny :))))))

sufjan holland povedal(a)...

no aaano....sak vtedy to chapem:))).ale sak ty vies sam co myslim ja...niekto nema spolocnu obyvacku..len tie zasrane bity a bajty

veď vieš povedal(a)...

hej, počuť tie správne slová...vtedy si poviem, že konečne je všetko tak, ako má byť...a tak často ich nepočujem, pritom je to to najjednoduchšie čo clovek človeku môže dať...

FanaticGay povedal(a)...

jasne, ze viem a mas pravdu bituj a bajtuj co to da :) ako som raz spominal, pois dlhe a romanticke SMS a dlhsie a romantickejsie :)

sufjan holland povedal(a)...

ale bity a bajty su take neosobne niekedy a ja ich nemam niekdy dost:)no a asi aj s romantikos vecmai to netreba presolit..jaaaj secko je nejako o kompromisoch..
tak sia fan..o hodku balim kufre a idem do tej vasej krasky na dunaji

sufjan holland povedal(a)...

ved vies..mily postreh..a krasny strom..musim sa na teba pozriet niekedy

Zasnívaná povedal(a)...

nedavno som tak tuzila pocut nejake slova, ktore by vyvratili vreskot mojej sprostej intuicie, ze som sa spravala doslova hystericky...

intuicia nesklamala. slova sice prisli, ale presne opacne, ako som chcela pocut...

niekedy ich nenavidim. slova.