piatok 15. júna 2007

Čo vyplavil odliv...alebo príliv?!..God knows

Väčšinu času na mieste..asi ako jeden z tých šutríkov na fotke. Asi by to chcelo nejakú búrku, príboj aby ma to posunulo ďalej...ale ja vlastne rád ostávam statický, v zabehaných koľajách, nemám rád zmeny. Bojím sa ich a dlhšie si na nich zvykám. Možno toto je aspoň taký malý pokus o posun..aspoň o meter.
K písaniu človek myslím potrebuje pretlak myšlienok a pokoj. O to druhé sa mi stará môj podkrovný brloh a Bonobo...a ten pretlak ten si vyrobím sám, už si ho vlastne vyrábam pár dní, nečinnosť je na to ako stvorená.

Ako sa vyrába také husté kĺbko myšlienok,analýz, dohadov to možno vedia tí z podobného cesta ako ja. Stačí nevedieť čo so sebou, mať veľku zásobu citových jednotiek, nejakú tú štipku nespokojnosti, melancholie, sentimentu, neistoty a už sa nám to v hlave pekne varí..aspoň v tej mojej. Opakovane sa presviedčam, že tento koktail mi skôr robí rôzne obtiaže mimo tráviacich a predsa sa stále s chuťou pustím do konzumácie, ktorú následne konzultujem a otrávim tým aj ďalšiu obeť...a potom zaklope pani Depka alebo pani Nasratá..
Hneval som sa, vrčal som a kopal ako malé dieťa, držalo ma to fakt nejako pár hodín a kvôli akej blbosti...a na druhom brehu otravenosť a flegmatický pokoj...nechcem byť to uvrčané dieťa, ale stále neviem vyrásť..musí v tom byť nejaká chyba..veď stačí byť len s tebou a ono to pôjde samo..nejde to, ono sa to asi nespraví samo. Keď sa decku niečo nepáči, neprestane tak skoro.
Už sa nehnevám, opadlo to, opäť si poviem, že už nebudem variť ten blivajz, že budem niečo robiť ,že sa niekam pohnem, nedovolím aby sa mi tie veci preháňali hlavou...ale to som si vravel už asi sto krát. Bojím sa, možno strach je hlavný problém. Bojím sa sklamania, bojím sa samoty, svojej väzby, odmietnutia, toho ,že sa zmení to moje teplé miestečko medzi ostatnými kameňmi na tej malej pláži s krásnym výhľadom.
Našiel som si zase toho istého vinníka, niekedy sa vráti a stále šepká, a ja sa stále pýtam, stále pochybujem, toľko inšpirácie na videoklipy v mojej blbej hlave. Možno je to jeho práca, no možno sám neviem, čo je to bezvýhradná dôvera. Dá sa vôbec dosiahnuť taký level, či vyliečiť z poranení, vieš to lepšie ako ja...vieš selektovať spomienky a vieš "zabudnúť". Mariánska priekopa asi nie je pre mňa dosť hlboká...musím nájsť niečo hlbšie.


On je mojou súčasťou, tým nepriateľom a vinníkom som ja...

39 komentárov:

-- kamikatze -- povedal(a)...

ahoj, sufjan, pozeram ze dobry vkus na hudbu :) inac, vitaj na blogspote...

ja zmeny milujem... su totiz jedinou istotou v zivote... niekedy nestaci byt kamenom a len tak si lezat, a niekedy pride vlna tak silna ze nas proste posunie... :) a dufam, ze to pre co si prisiel sem, tu aj najdes :)

sufjan holland povedal(a)...

dlho som váhal, a sledoval som len trošku vašu komunitku..ale niekedy sa to človeku hodi aj ako ventil.

-- kamikatze -- povedal(a)...

jasne :) aj ja sa obcas citim ako tlakovy hrniec :) jak papinak pred vybuchom :D

sufjan holland povedal(a)...

ja som bol včera..a teraz už para odpustená..len taký nudný piatkový večer..normálne si viem živo predstaviť, že by sme si peckovali tu našu hudbu kvakali a robili si domáce mojito..:)

-- kamikatze -- povedal(a)...

uz krajam limetky a osklbavam matu na blkone :D

sufjan holland povedal(a)...

kuuaaa:)..a hnedy cukor máš či treba zbehnuť do TRESCA?..vidiš a v takýchto prípadoch ľutujem, že nie som v BA

Pecosita povedal(a)...

pekne to tu mas :) a ventil...no, ved vies, povedali sme si :) dufam,ze blog splni to, co od neho potrebujes.

sufjan holland povedal(a)...

ahooj pecooo...sak ked sces najdes ma na komunikacnych kanaloch..trosku som vykradol design a vychytavky od ostatných snad sa neurazia:)

FanaticGay povedal(a)...

sufjan noo som pocteny :) kazdopadne je anonimita v prdeli ked sa manzel rozhodol napisat na sme rovnaky clanok ako ja tu :)) Ale o inom som chcel. V podstate je fajn ze vies o tom, ze si sam sebe tym naj nepriatelom a dobra sprava je, ze aj priatelom. Ked to pekne pomiesas dokopy hmmmmmm. Drzim palce.

sufjan holland povedal(a)...

jeeej maco:D tak som sa aj ja odhodlal..dam ti indiciu..gulicky ,san fransisco a vega:)..ako si sa vlastne dostal sem?

-- kamikatze -- povedal(a)...

sufjan, mam biely, ale mozem ho zaspinit ked bude treba.

pec, fan, vy musite vazne kazdeho poznat? to robite naschval! :)

sufjan holland povedal(a)...

no ja som si akosi nasiel cesticku k macovi a ku pec..to ja to ja som vtierka:)
no sak ten cukor sa rozpusti ze:D..ale ja mam este polku sáčka doma takeho origoš

-- kamikatze -- povedal(a)...

sufjan, este ich aj obranuj :)

origis nemusi byt, na znacky si potrpim len pri kave, vine a cokolade, nebudem kontrolovat ci je na tom cukre krokodil, fajka, ci hlava meduzy ;)

FanaticGay povedal(a)...

Kami neboj ja som taka brzda, ze ani sam nie som si sty, ze ci sufjana naozaj poznam, ale myslim, ze najviac mi pomohla celkom ina indicia, lebo dat teplemu idiciu, ze gulicky no to je teda opovazlivost :) ale mas u mna pod jednym clankom reakciu a je tam trochu ine meno ako sufjan a to som sa asi chytil. A este rozmyslam, ze ako ta budem volat, mna napriklad vacsina vola Fan. A mne sa paci Holly :)))) kazdopadne vitaj a zarad sa a zvykni si na nas

FanaticGay povedal(a)...

ozaj kami a teba nepoznam a ani pec. Tak kazdeho len seba navzajom nie :))

sufjan holland povedal(a)...

jaj s vami je teda fun..
mietzekatze..na tom sačku je ani nevjem co asi nejake indiferentne pole alebo co..ziadne meduzky:D..len asi by ti tie limetky vyschli kym by som prisiel
fan alebo teda holly ako ja?.)..to s tymi gulickami bolo vazne iba o tych 16 ci kolkych milionoch farieb:)samozrejme ze aj iné guličky majú co to do seba:D

sufjan holland povedal(a)...

fan: holly je teda doost kvietkované:)) ale ze si to ty:P

FanaticGay povedal(a)...

holly - to budes ty hej. Tak ma zabi. Som pribrzdena buzna, nemam ani ponatia kto si. Mam az tri moznosti. Takze mi to napis na mejl, prosim prosim, ved ho mam na stranke, lebo ja koxo do rana nezaspim a to by si nechcel mat na svedomi

FanaticGay povedal(a)...

holly nie je kvietkovane je to take ... zduchovnele :) ale mozem skusit aaaaaaaaj - sufi

sufjan holland povedal(a)...

sak iste tusis..ved si spomen na vyrevavacie songy a heartbeats a uz ti to musi byt jasne..nechcem byt zodpovedny za to ze budes nevyspaty a zle sa ti bude varit sobotny obed:)

sufjan holland povedal(a)...

:)))))))))
sufi..to je dobra haluz:)..to akoze sedačka:)

FanaticGay povedal(a)...

no ty mas teda ale asociacie sufi je take indicke predsa.
.
Uz som napisal som brzda

sufjan holland povedal(a)...

sufi ako sofa:)...ze indicke ahaa:)
ale nie si brzdaa..uz si dufam rozlustil hlavolam ohladom mojej identity..ale psst:)

FanaticGay povedal(a)...

otazka - som ti vynadal uz niekedy, ze ked budes na slovensku mas sa okamzite ozvat a urobime akciu kuchyna plna chlapov??? A nadavali sme ti aj s mojim druhym zvieracim sefom?

sufjan holland povedal(a)...

ee..nie este si mi nevynadal..a s tvojim druhym zvieracim sefom ste ma mozno pozdravovali v maile:)..
ze kuchyna plna chlapov fiiha:)...to uz sa tocia veci aj z kuchynskeho prostredia?:))

FanaticGay povedal(a)...

no tak ja teda fakt nezaspim, ale mozes si byt isty, ze nic neprezradim lebo nemam ani ponatia.... Nevadi idem si otrieskat hlavu o kachlicky.
A ty ma prestan mucit a posli mi mejl lebo sa zblaznim ved na fanaticgay je moj mejl z gmailu.

FanaticGay povedal(a)...

jezis jaka som ja brzda ved uz viem,ja stale premyslam, ze si niekto so SME. Odteraz ma mozes volat pribrzdenec az teraz mi to doslo cele ale som rad, ze aspon doslo. Takze vitaj este raz. Ja som fakt dement. :)

FanaticGay povedal(a)...

dufam, ze ten tvoj je uz pri tebe a nech sa o teba pekne stara...

sufjan holland povedal(a)...

dik za privitanie..uz je po celom dlhom tyzdni sak nie som jaka blog celebrita aby si si ma pamatal:) nie si pribrzdenec si FAN meďa:)

sufjan holland povedal(a)...

no uz som opat doma..v psycho prostredi..vikedn zletel bleskovo a tak rozne..ale buduci tyzden hojsa do hlavnej dediny..takze budeme spolu kusok zas

sufjan holland povedal(a)...

a je pekne u babinky asi najskor..zajtra bude oslava a didzina pre 50tnika a spol..:)

-- kamikatze -- povedal(a)...

suf, babka je 50tnik? a ty mas kolko ze rockov chlapca? :D

fan, podla mna by sme ho mali volat JAN, a mal by to za trest ze sa vola jak Novotny! hahaaa :)

FanaticGay povedal(a)...

che che che - jan to bude najhorsi trest :DDDDD
.
Ale inak mas tu skvelu muziku. Ale to vlastne viem, ze mas skvelu muziku, celkom zapada do mojho hudobneho vkusu. Takze zasa mam co stahovat a pustat. DIKYYYYYYYYYYYYY

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

v poslednej dobe sa všetci niečoho bojíme,

vitaj :o)

sufjan holland povedal(a)...

kami
:)nie ziadny Jan prosim nie to je taka slizká asociácia že fuj:)ja nie som celebrita prietrtníková:)
babku uz ziadnu nemam...bolo to trosku vytrhnute z kontextu..blizkej osoby znamy oslavuje 50ku aby som to uviedol na pravu mieru

fan dakujem:)urcite tam budem hadzat snad zaujimave veci ktore mozno nepoznate a zalubia sa..

gwu .u mna je to akosi trvaly stav:/ hmm..dik za welkam

sufjan holland povedal(a)...

kami a co sa týka veku..
vezmi si to velmi zname cislo vysvetlujuce cely vesmir(aspon podla douglasa adamsa)..vynasob ho dvoma a odcitaj posledne dvojcislie roku kedy letel sudruh jurij prvykrat az niekam do exosfery:) a mas to:P

-- kamikatze -- povedal(a)...

15 minut! google, priatel na telefone, kalkulacka, mama... vysledok? hovorim pravdu ked hovorim ze si mladsi ako ja? :D

som zvedava co si vymyslils na buduci rok! :D

sufjan holland povedal(a)...

ale kami sak to stacilo secko vyguuglit:)..hej asi par mesiacov to bude:)sikovna

marmota povedal(a)...

jejeeeej (to bolo ku komentarom - diskusii :)
k postu: velmi sa mi pacil, akoby z mojej duse hovorene ;) ja sa sakramentsky bojim vsetkeho noveho, nikedy je to az chorobne nezdrave. A Pritom mam tak rada zmeny (len keby som nebola taka vyplasena a odhodlala sa k nim)