sobota 30. júna 2007

Na vandrovke

Bolo to veľmi osviežujúce zmiznúť z domova na pár dní. Sufjan sa vybral zarábať nejaké tie peniažky, ktoré môže následne otrieskať na aktivity jemu srdcu milé. A kde sa zarábajú peniaze..no predsa v Paščekárni (mimo iných miest). Nočná cesta bola celkom príjemná a ráno hľa čo robiť v prebudzajúcej sa metropole..tak som si posedel na par lavičkách dal niekoľko nikotínoviek. Ako dobre je mať v meste známych, tak som ten dusný deň strávil u Makakov v kancli. Cieľom návštevy samo nebolo vysedávanie, ale ťažká práca na festivale jedného nemenovaného rádia, ktoré sa začína na jedno veľké oranžové eX.
Hnedoočko sa nakoniec do tej BA dotrepalo poobede, tak nás Makak pekne zaviezol na Goldene Sande..to už sa nad krásavicou na Dunaji pekne sťahovali búrkové mračná..vetrík pofukoval, dvíhal sukne, lámal konáre a tak šarapatil, že nakoniec to aj na pískoch kúsok obkosil v tých korunách. No pekne adrenalínový zážitok na začiatok nie?..
Dako sme sa všetci postretávali, grupa o 25 kúskoch dostala kľúče od svojich apartmánov..a vcelku to bolo fajn..balkón, telka, kúpelka..veru čakal som niečo horšie..ale šak hnedoočko na izbe so mnou-čo viac mi je treba.
Obhliadka areálu sa akosi ani moc nekonala, len taka individuálna..skôr sme obzreli podnik v hoteli..zoznamovacie posedenie do pohody.

Piatok sme sa už zhostili roboty..ja s kolegynkou Papi sme dostali "lukratívne" miesto pred vstupom do hotela, vlastne sme strážili parkovisko aby milí zamestnanci oranžového rádia mali kde parknuť a usmerniť ostaných k akreditácií (tie celebrity..že ja som otváral bráničku Tomášovi B. a on pokývol a usmial sa ..ach zážitok na celý život) a ďalším odkázať dovi dopo reserve..práca zdĺhavá, nudná , ale šak platená tak čo. Na to ako neznášam to rádio, tak tí ľudia odtiaľ celkom príjemní, milí a slušní (dokonca nám jedne párik v sobotu nechal svietiacu -samo oranžovú paličku a nealko drink a popriali ešte veľa síl, no milííí).
Takto plynul celý deň, spoza pódia cover verzie drsných chlapcov z SHS, ale šak vlastne nemajú celkom čo spievať, ale jako v autách sa tvárili tí Adam Ď. a Ivan Š. celkom v poho..som netušil, že im Markisa dodáva aj babysitterky..aspoň teda Ivanovi..nevjem jak sa volala tá ženská, ale určite by ste ju spoznali ako redaktorku v správach s takým zvláštnym predkusom.
Počasie si asi povedalo, že takému grcoidnému rádiu pokazí akciu tak sa začalo od západu pekne stmievať a nastal orkán číslo 2..tentokrát aj s výdatným polievaním..tak sme sa pekne usalašili s Papi na terasu a pozerali a ja som si vravel ach jo a teraz možno neďaleko začala hrať Tori (ale dik kamoške Peckovie, ktorá mi aspoň čiastočný zážitok sprostredkovala po telefóne). Pred hotelom vzniklo pekné jazierko..zbehli sme pozrieť areál kde nám už všetci oznamovali, že na dnes končíme..škoda teda zarobených peňazí, ale hneď sme vedeli, že nahradný program máme istý. Pospájalo sa veľa kruhových stolov a tak sme solídne preháňali čašníka s desiatkami pív..podstolovou boro sa niektorí rozbehli..a ja som sa dorobil a rozhodol sa isť to vyležať na chvíľku..nakoniec teda úplne, Hnedoočko prišlo po neviem akej chvíli tak ma pekne vyzlieklo z pracovného odevu a šup pod perinu. Nie Sufjan nebol jak teľa, len mu trošku borievkový a ovocný destilát nesadol.

Sobota už fičala od rána..nakoniec sa v publiku nazbieralo viac jak piatkových 200 ľudí..casting na SHS lákal a normálne to šli dávať na pódium..porota zas SHS boys..no nudné komentáre..ale jedna star tam vynikala..volal sa Ignác a predviedol svoje improvizácie K vode čo ma drží.. (dominovali slová ako opiť, pivo a podobne..ale fakt tam do rýmu pasovali)...dával do toho dušu chlapec a hneď si získal menší fanklub.
Autá prichádzali a odchádzali..semtam jedno , semtam 15 za hodinu..a my s Papi sme hrali povedz vec na P..a veru v tom teple a pri takej činnosti je to vážna makačka na mozgové bunky..odohrali osvedčené známe mená,brutálny ohňostroj, nocou Sufjanovi už mierne hrabalo..tak si tam tančil po ceste..na zlatý klinec programu..podcenili sme ho..ale je to Boh..Peťo Nagy. Papi stále vravela, už skončil, už nemá čo hrať..ale to bol hit za hitom..pecka za peckou..niekedy po druhej nás Hnedoočko oslobodil od našej práce a presunuli sme sa na hlavné dejisko..no Peťo išiel a ešte aj prídavok dával a a ľudia spolu s ním..SME SVOJI!!!..veru tá jeho trvalá, hrkálka pod pazuchou..pripadal som si ako v 80s. Ale mal teda namakaných hudobníkov..chvíľami a najmä keď sme ho nevideli, tak sme pri riadných nášupoch inštrumentálnych čumeli, že toto je Peťoo?..veru prišlo mi to chvíľami ako Arctic Monkeys..a ešte k tomu dával aj nejakú tu reggae verziu niečoho..no Peťo ma dostal.:)))
Ukričaný Bindas , ktorému odchádzal hlas potom ohlasoval, nezabunuťeľnú, fenomenálnu x...párty, pre takých 200 ľudí pod pódiom..no DJ veru nebol DJ ale púšťač..hádzal jedno pomedzi druhé..ale par príjemných vecí z 90s..nejaké tie vypalováky a toto im vydržalo do piatej rána...proste blonďavá barbina celá v magente a v šlapkách, tá by asi žúrovala aspoň týždeň.
Akosi som chytil nejaku energetickú vlnu a potom sme normálne s PD grupou a pár ďalšími vysedávali na terase do ôsmej..celkom hardcore..a za tri hodiny nám týpek z recepcie búcha na dvere.

Fest bol asi istotne prepadák, ČS hviezdy nie sú nič zaujímavé pre BA..Hnedoočko je jednoducho vizionár. Na tých ďalších mimo to bude iný masaker.
Tak som teda dopadol v Paščekárni, bolo fajn, bola dobrá partia, finance sa nejaké nazbierali, hlavne moje srdco sa vytešovalo..a tešilo sa ešte pár dní, keď ho hrialo iné.

Next stop- Domaša a šalene vyhodňare..a hip hop účinkujúci..:-/snaď nie úplné dno primitivizmu

1 komentár:

FanaticGay povedal(a)...

Ta idzeme na domaasu