nedeľa 17. júna 2007

Pivo, plodenie, pizza...príjemný večer




Sobotný večer bol fajn. Po celom týždni som sa už tešil aj na nejaké to pivo a pár mojich skalných spolukonzumentov. Zišli sme sa v tradičnej zostave a na tradičnom mieste.
Chuck, môj best of the best kamoš, tentokrát aj so svojou devčicou Algebrou. Nesmel chýbať Voloďa, šak čo by robil cez víkend večer doma. Po nejakej dobe dorazil aj ďalší do partie..Mochofčan.

Náš obľúbený pajzel nám akosi nešmakoval (nie nejde o pivo, to tam je vždy také mierne divné s príchuťou trubkového sedimentu). Väčšinou sme zvyknutí na komornejšiu atmosféru podľa pravidla, šeci sa rozbijú v piatok a v sobotu neni za čo. Ale túto sobotu to akosi neplatilo. Teta mierne, teda dosť nestíhala a Sufjan mal opäť šťastie na vyznavačov novej trendy zábavy "Vypeckujem ten mobilný telefón na plné gule nech všetci počujú jakú ja skvelú pop..i hudbu počúvam." Už som si zvykol, že je to bežné u omladiny s tými posunutými šiltovkami, riflami väčšími o 5 čísel, a nejakým tým "decentným šperkom" na krku. Ale u punkerov???...Tak si iste viete predstaviť ako pekne ryčalo niečo ako Canibal Corpse ( to len taký odhad, proste ten rev keď človek nevie či to grcá alebo je to zvukový doprovod kopulačného aktu). Ten týpek s mobilom bol pre tie mladé laničky okolo asi riadny Boh..tak sme všetci svorne rozmýšlali, že tie tak dva roky dozadu iste fičali na tých boy bands a SHS finalistoch na ktorých mená si už nespomeniem. Uvažovali sme, že ak by sa zjavila policajná hliadka asi by sme mali môj hlučný problém hneď vyriešený a niektoré osadenstvo by len tak prchalo..asi domov po OP. Čudoval som sa, kde taký ortodoxný, klasický, štandardný, vyznavač punk lifestyleu vezme na taký telefón? (Snáď som nikoho neurazil-šak Chuck je punker.. ale taký že senior:), myslím takých tých, že nejde im len o hudbu,musia mat ťažký image, musia sa ožierať, huliť a nič nerobiť.)

Pazvuky z mobilu sa miešali s rôznou reprodukovanou hudbou z jukeboxu..Sufjana bolí hlava..auu..a neviem či nejaký dobrák alebo shuffle v hudobnej skrini spôsobil, že sme sa razom ocitli na ľudovej zábave...všetci ľudia sa tu radúujuuu...my sme už zvyknutí..radovať sa tiež.
S troškou námahy sa mi to podarilo najsť, aby som Vám aspoň priblížil ten zážitok.
Zatvorte oči a započúvajte sa. Prvý song - Dnes večer Vám zábavu hráme...Ak by to nešlo tak presne to isté ale s menej progresívnym zvukom od ineho hudobného telesa nájdete tu.
Koho by zaujal text..tu.
Nabehol som na ich web..oni Vám robia gypsy house alebo ako to nazvať..pokiaľ práve nerobia "hip-hop" s tým oným...čo ma v sebe ten rytmus a ma večne nasratú tvár, pán "textár" :P

No iste uznáte, sme sa teda zhodli, že meníme pôsobisko. Útočisko sme našli o pár desiatok metrov ďalej...klientela vekovo aj sociálne o niečom úplne inom..tuja sem tuja tam..no príjemná zahrádka, podnik kedysi populárny u stredoškolákov a mládeže z okolitých viesok. No celkom sa mi tam páčilo po dlhej dobe, len nás pani čašníčka musela upozorniť, že už je nočný kľud, pretože sme tam boli akosi najživším stolom..tož dobrá konfigurácia a pivo a fernet ..a tak.

Bola celkom zábava..stručný prepis niektorých hlodov podávam nižšie..neviem, prečo ale často nás prepadáva večerníčková alebo pesničková nostalgia. Vás tiež?!?..či len my sme divní.

Chuck: Ja nechcem fernet..ja sa chcem hrať s brčkom..(furt ho to ťahalo k poháru Algebry)

debata: Ranná stolica niekedy nie je zlá...
Voloďa: Aj teraz by mi bodla.

Voloďa: Máte pichačku?..uuuu..tak to je zléé. (ohľadom pracovných podmienok u Chucka)

Sufjan: Papáš jogurty?
Algebra: Mala som tento týždeň kakao..(moja starosť o jej črevnú mikroflóru po pilulkách..zjavne nepochopená)

Algebra: Tebe ani pééro nepíše..(svojmu milému Chuckovi)

Voloďa: Pamätáte si ako Forest Gump bežal a odhadzoval veci?..
Chuck: Čo? Koho? (Voloďa to hodil tak nejak mimo misu..)

Voloďa: Ešte si mi nedal tých 30 korún..
Sufjan: Šak počkaj dojem..(tlačiaci niečo čo nazvali hamburgerom, ale je to suchá žemľa s mikro plátkami niečoho..ale je ten V. na peňáze)

Sufjan: Ty nedychči jak weimarský stavač..(Chuckova bránica už nevládala..asi takto)
Chuck: ehhm???
Sufjan: Pekný pes..
Chuck: Jaký nákupný pes?

Pani čašníčka: Vy páni ste si objednali pizzu?..
Voloďa vstaáva..
Algebra, Chuck: Že pani?!?.. rehot

Došlo aj na vtipy.Tento ma nesmierne pobavil..možno som objavil ameriku..ale je dobrýý:)
Rodičia majú dve deti. Pesimistu a Optimistu. Na vianoce kúpia rodičia pesimistovi parádnu elektronickú hračku. Pesimista spustí: "Hm taká hračka, toľko bateriek, aká záťaž pre životné prostredie."
Optimistovi kúpia veľkú kopu hnoja. Naradostený optimista sa vrhne k hnoju, prehrabuje sa a dychtivo kričí:"Tu musí byť niekde ponííík, tu musí byť niekde ten ponííík!!!"

Večerničkové momentky:
Sufjan: Kto je Krasolienka?...(Sufjan sa pýta na vizuál)
Algebra: Oni majú takú dedinku medzi horami...(hmm..dobrá odpoveď..)

Došlo aj na spievanky a oprášovanie textov
"Ja som vaša Krasolienka a to je krajina naša, je to náš svet, krajšieho niet..darmo by si ho hľadal."(WTF ten krepý rým..iritovalo ma to ešte hodnú chvíľu)

Sedem minúút to je čas..aby všade prišiel včas..a iste viete, že je to Požiarnik Sam:)

Škriatok Dáávid..žije v lesnej húštine...A tam to dáva kadejakej dievčine (Chuck dirty version)

Perly ducha po ceste do postelí

Voloďa: Chuck vy už nechcete pivo?..Tak načo pôjdeme na lavičku keď sa nám to dobre žere aj cestou. (Pizza, kde už len samotný názov firmy sľubuje, že bude na našom stole bleskovo..trvalo jej to zhruba 50-55minút.)

Niečo viac hardcore: Z toho syru budú dobré hovná..?!?no comment..proste Voloďa..ja nerozumieť ja len citovať.

Voloďa: Kto podrží krabicu?.Chcem si odtrhnúť mesiačik..?!..(ja som to nazval tesne predtým štvorec..niekedy sa ťažko hľadajú slová)

Chuck: Mám ten foťák v malíčku..(stláča, kuká, nechytá sa)
Algebra: Tak ho vyber..

Voloďa: Mám tu prázdnu krabicu so servítkou. Kto chce pretreť pysk?..(ostatní svorne do kolien)

A nebojte nezabudol som na Mochofčana..ten tiež perlil svoje..nadhodila sa tam nejako zvláštne téma ohľadne označeni integrálov,výrokových značiek,Tálesovej kružnice (no Algebra tomu musí rozumieť a Voloďa to už dáke veky študoval). Sufjan spínal ruky k nebu a prosil zmeniť tému a obrátiť list, pretože z matematických tém mu býva blivno. Chuck nakreslil štyri domčeky jedným ťahom a Mochofčan mi oblial nohavice pivom:-/..to je tak keď si niekto ide štuchnúť v nepravej chvíli.

Sufjan teda takto strávil sobotnú noc, ak to bude vyzerať na blogu divne..asi to chce pivnú alebo fernetovú perspektívu. .Tak si skúste naliať. A keď ani to nepomôže tak je to asi len zlý post (sprost, pošta, spot a tak rôzne jak Vám to pasuje, dik Overovi). Prepismi ma inšpirovala F4 tak sa ich to snáď nedotkne. Buďte pozdravení...

Tak zatiaľ nebalím kufre...uvidíme..nechám si prejsť hlavou

Dodatok
Nedá mi nepodeliť sa s vami o pár skvostov, ktoré som vyhrabal pri písaní.Revival a ľudové nôty majú niečo so seba.
Táto verzia sa vyhrala s originálom vcelku vkusne, ešte popracovať na tej výslovnosti ale ma to drive aj súčasný zvuk:)
A toto by možno potešilo nejakých hrdých rusínov..možno su takí aj medzi vami.
Príjemnú zábavu..a hop sa do tanca.



3 komentáre:

FanaticGay povedal(a)...

Aha - tak rozbijanie s pizzou. :)
Pripomenul si mi jednu vec. Raz uz to bolo davnejsie som bol s partiou na koncerte. Bol hrozny. Otrasne ozvucenie, nejake strasne hudobne skupiny, take podobne ako tie tvoje prve odkazy. No proste hroza. Vtedy som sa vyjadril, ze uz viem ako vyzera peklo. Strasne nekvalitne tam pustaju strasne nekvalitnu muziku. Sme tam sedeli, len opreto, aby sme pockali na Veru Bilu, a ona dosla zahucala do mikrofonu a ten dostal spatnu vazbu a zapistalo to tak, ze aj ju skoro zhodilo z javiska :). Vtedy pochopila, ze spievat nebude a len tam nieco sepotala a ja som pochopil, ze som zabil vecer. Hrozny zazitok.

sufjan holland povedal(a)...

no koncert Kmetobandu by som si asi nechal schuti ujst..ale ono hudba ma vlastne robit asi tu radost tomu komu sa paci..nepochybujem ze na rodinnej ludovej veselici by vsetci sa tu dnes radujuu..asi po par poharikov viedlo k milej hopsavej polke sak nech je sranda...ale v tom nasom pajzli..aspon sa clovek pobavi

mna tie mobily normalne seru..som myslel ze sluchatka este neumreli ako diskety

Misiska povedal(a)...

jeeeej ty si mi pripomenul Krasulienku!! ja uz sa asi dva mesiace trapim nad tym ako sa volala a aky bol text jej "zvucky" :D dakujeem